Doprava
Vaši objednávku se snažíme vyřídit do 2 pracovních dnů. Pokud není možné z neočekávaných důvodů tuto lhůtu dodržet, neprodleně Vás o této skutečnosti budeme informovat.
Při objednávce nad 5000Kč je doprava ZDARMA.
Možnosti dopravy
- Doprava domů (PPL, 89Kč)
Naše preferovaná přepravní společnost. Kurýr vás bude v den doruření kontaktovat, přičemž se s ním můžete domluvit na přizpůsobení termínu doručení balíčku.
- Balík Do ruky (Česká pošta, 109Kč)
Doprava na vaši adresu zajištěná Českou poštou. Při neúspěšném doručení bude zásilka uložena na nejbližší poště po dobu 7 dnů s možností prodloužení na 15 dnů.
V den doručení zásilky vám bude doručena SMS a e-mail.
Termín doručení zásilky je možné změnit přímo na webu České pošty https://formulare.cpost.cz/overeni.html. Více informací o Balíku do ruky najdete na stránkách České pošty
- Osobní odběr v centrálním skladu ve Volyni (zdarma)
Veškeré produkty si můžete také bezplatně vyzvednout u nás v centrálním skladu ve Volyni.
- Doprava na Slovensko (PPL, DHL, 179Kč)
I na Slovensku naše popularita roste, proto i sem jsme schopni balíček doručit. Přepravu pro nás zajišťuje společnost DHL, která vás bude o doručení balíčku rovněž předem informovat.
Doručení nadrozměrných věcí - např. nábytku
Velký a těžký nábytek nebo nadrozměrné produkty obvykle doručujeme s dopravní společností PPL Sprint. V těchto případech někdy účtujeme příplatek za dopravu, který se liší podle typu a hmotnosti zboží. Informaci o tomto příplatku vždy naleznete na stránce daného produktu a následně také v průběhu objednávkového procesu.
Všechny nadrozměrné zásilky si můžete také vyzvednout zdarma u nás v centrálním skladu v Volyni u Strakonic.
Časté dotazy k dopravě
- Volá kurýr před dodáním balíčku?
V den doručení zásilky dostanete SMS s oznámením. Řidič obvykle zákazníky kontaktuje i telefonicky těsně před doručením na Vaši adresu. Pro změnu termínu doručení zkontaktujte: 844 775 775.
- Doručujete balíčky i na Slovensko?
Ano, doručujeme. Balíček si můžete nechat doručit kamkoliv po celém Slovensku. Dopravu zajišťuje společnost PPL (na Slovensku DHL)
Na co dát pozor při převzetí zboží?
Vzhledem k charakteru námi prodávaného zboží (porcelán, skleničky, obrazy apod.) doporučujeme zásilku ihned po převzetí otevřít a překontrolovat, zda není zboží poškozeno. Zkontrolujte i přiložené dokumenty.
Na případné poškození nás upozorněte
Na neúplnou nebo poškozenou zásilku upozorňete přepravce, který s Vámi na místě sepíše zápis o škodě, který je nezbytný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřevzít.
Po sepsání zápisu o škodě nás ihned kontaktujte na tel. čísle 380 831 025 nebo na e-mailové adrese: reklamace@modhome.cz. Výrazně tak celý proces urychlíte.
Pokud jste zásilku převzali a její poškození se ukázalo až poté, reklamace se řeší přímo s dopravcem následujím způsobem:
- V případě České pošty
Reklamaci je nutné uplatnit do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky na kterékoliv pobočce České pošty. Zásilku je nutné předložit ve stavu, ve kterém byla dodána - včetně obalů a výplní. Česká pošta nepřijímá reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná již při dodání.
- V případě PPL
Reklamaci je třeba nahlásit přepravci do 3 pracovních dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.
Kontakt: 844 775 775